بلاگرها و محتوای متنوع آنها در شهرهای ایران2021-08-07
لیست بلاگرهای معروف ایرانی جریان
به همین سبب این خانواده از خاصترین بلاگرهای لایفاستایل به شمار میروند. یکی از بهترین و پرطرفدارترین لایفاستایل بلاگرهای ایرانی سپیده بزمیپور همسر شاهرخ استخری (بازیگر) است. او بهواسطه شهرت همسرش، بهسرعت در فضای مجازی سروصدا کرد و در مدت کوتاهی، تعداد طرفدارانش به شکل چشمگیری افزایش یافت.
بلاگر طنز (واینر)
بلاگرها افرادی تاثیرگذار هستند که در زمینه خاصی مثل آشپزی، فشن، زیبایی و… تخصص دارند و در آن باره محتوا تولید میکنند؛ برخی از بلاگرها هم با عنوان بلاگر سبک زندگی شناخته میشوند. در این لیست با تعدادی از بلاگرهای معروف ایرانی و خارجی بیشتر آشنا خواهید شد. بسیاری از بلاگرهای معروف نیز معمولاً مطالب و محتواهایی که تولید می کنند به شکل ساخت ویدیو با محتواهای متنوع می باشد. بنابراین برای مشاهده کلیپ های بلاگرهای معروف ایرانی بهترین منبع شبکه یوتیوب می باشد. الناز گلرخ یکی از بلاگر های معروف اینستاگرام ایرانی است که در حوزه مد و زیبایی فعالیت می کند. در واقع او در کنار فعالیت در بیوتی بلاگری به خاطر اندام زیبا و استایل ایده آلی که دارد به عنوان مدل در حوزه مد و فشن نیز فعالیت می کند.
نکته مهم در خصوص این بلاگر توضیح کامل و قابل مفهوم در خصوص غذاها است. نقدهای این بلاگر به گونهای است که حین خواندن کپشن حس و مزهی غذا را زیر دندانهایتان احساس میکنید. غذاهای محلی و فضاهای دنج طبیعت از جذابترین تجربیات سفر به شمال ایران هستند. تبلیغات توسط بلاگرهای مازندرانی و گیلانی غذا و سفر، میتواند مخاطبان زیادی را به سمت رستورانها و کافههای منطقه جذب کرده و حس و تجربهای منحصربهفرد را القا کند.
از آنجایی که این کشور در نزدیک و همسایگی ما قرار دارد، بلاگرهای زیادی هستند که به این کشور مهاجرت کرده اند که به طور خیلی مختصر به برخی از آنها می پردازیم. شهرت و اعتبار بلاگر در میان مخاطبانش نقش زیادی در تاثیرگذاری تبلیغ دارد. او در ۱۹سالگی وارد تیم ملی پرتاب وزنه جوانان بلاروس شد و در سال ۲۰۰۵ توانست نایب قهرمان مسابقات پرتاب وزنه باشگاههای اروپا شود. تاتیانا سال ۱۳۸۶ با پیمان رجبی ازدواج کرد و پس از کسب تابعیت ایرانی به لیلا رجبی تغییر نام داد. لیلا رجبی در سال ۲۰۰۹ در بازیهای آسیایی داخل سالن آسیا مدال طلا را برای کشور ایران کسب کرد.
- {
- باید توجه داشت که برای هر حوزه باید از بلاگرهای مرتبط استفاده کنیم تا بهترین نتیجه را از تبلیغات اینفلوئنسری بگیریم. |}
- او از طریق تبلیغ برندهایی مانند سیگما، ورونیک و شین در فضای مجازی کسب درآمد میکند. {
- رشته بیوتی و لوازم آرایشی و بهداشتی از جمله رشته هایی می باشد که طرفداران زیادی دارد. |}
- در میان انبوه شبکههای اجتماعی، اینستاگرام به دلیل محبوبیت بالا و تنوع محتوایی، بستر اصلی فعالیت بلاگرهای معروف ایرانی محسوب میشود. {
- «مهسا باصری»، با داشتن حدود ۶۸۰ هزار دنبالکننده، مهندسی پرانرژی است که عشق به سفر و خانواده را در محتوای خود به اشتراک میگذارد. |}
- بلاگرها افرادی تاثیرگذار هستند که در زمینه خاصی مثل آشپزی، فشن، زیبایی و… تخصص دارند و در آن باره محتوا تولید میکنند؛ برخی از بلاگرها هم با عنوان بلاگر سبک زندگی شناخته میشوند.
نواب ابراهیمی با آدرس اینستاگرامی @navab.ebrahimii از جمله معروفترین فود بلاگرهای ایرانی در اینستاگرام است که تاکنون موفق به جذب میلیون فالوور ایرانی شده است. مسئلهای که در نگاه اول در خصوص این بلاگر به چشم میخورد بیان شیوا و دلنشین او است. این نکته را به خاطر داشته باشید که تسلط بر بیان یکی از مهمترین فاکتورهایی است که بر جذب فالوور تاثیر میگذارد.
بلاگرها در زمینه املاک و خانه باید متناسب با هر قشری از جامعه، عکسها و فیلمهایی را تهیه کنند و با ارائه طرح و ایده جذاب به جذب فالور بیشتری بپردازند. یکی از بهترین کارها برای رسیدن به موفقیت بررسی افرادی است که مسیری که شما هم اکنون در ابتدای آن هستید را با موفقیت پشت سر گذاشتهاند. هر فردی در این عالم مسیر منحصر به فرد خود را در رسیدن به موفقیت دارد، اما با بررسی افراد موفق و الگو قرار دادن آنها با قوت قلب بیشتری میتوان مسیر موفقیت را پشت سر گذاشت. در نهایت با هدی بی خیال از تمام اتفاقات غم انگیر دنیا زندگیای رها را تجربه خواهید کرد.
امروزه یکی از بحثهای داغ حوزههای بلاگری در ایران، لایفاستایل بلاگر است. او در بخش اورژانس بیمارستان مشغول به کار است و تجربیات و داستان های زندگی شخصی و کاری خود را در این وبلاگ به ثبت می رساند. از کودکی به نوشتن و خواندن علاقه زیادی داشت و دوست داشت تا در زمینه های مختلف از جمله سینما و تلویزیون و موسیقی مطالعاتی انجام بدهد.
به طور کلی طرفداران این بلاگرها را نوجوانان و جوانان تشکیل میدهند. در ادامه به معرفی معروفترین بلاگرهای سرگرمی ایرانی که در اینستاگارم فعالیت دارند خواهیم پرداخت. سحر طاهری«سحر طاهری»، با بیش از ۴۴۰ هزار فالوور، سبک زندگی خاص خود را که ترکیبی از مد محلی و مدرن است، به نمایش میگذارد.
سایت یک ادمین را مدیریت می کند و این سایت در زمینه های ورزشی کار می کند. از او به عنوان یک ستاره جوان در این زمینه یاد می شود و در مصاحبه ای که داشته گفته که از سن 16 سالگی به دلیل علاقه اش به این کار سایتی را مدیریت می کرده است. او واقعا در این رشته استاد است و به همین خاطر در وبلاگ خود وبلاگ نویسی را به طور حرفه ای آموزش می دهد. اگر می خواهید در این زمینه کار کنید توصیه ما به شما این است که حتما به وبلاگ این استاد سری بزنید و از مطالب مفید و پر مغز آن استفاده های لازم را ببرید. یکی از وبلاگ هایی است که در زمینه فیلم کار می کند و علاقمندان به سینما و تلویزیون می توانند به این وبلاگ سر بزنند و در مورد مسائل مورد علاقه خود اطلاعات مفیدی کسب کنند. علاوه بر این موضوع، مطالب سرگرمی و طنز نیز می توان در آن پیدا کرد و عکس هایی هم از قدیم وجود دارد که می تواند شما را با حال و هوای آن زمان بیشتر آشنا کند.
بررسی فعالیت بلاگر های معروف ایرانی در روبیکا
فریده رخشاد«فریده رخشاد»، با بیش از ۳۵۰ هزار فالوور، محتوایی آرام و مرتبط با سبک زندگی خانوادگی و صنایعدستی تولید میکند. او با ارائه محتوایی الهامبخش، برای تبلیغ خدمات خانگی، صنایعدستی و سفرهای خانوادگی گزینهای مناسب است. شیوا هوماین بلاگر با بیش از ۴۰۰ هزار فالوور به معرفی تجربیات خود در آشپزی و مدیریت خانه میپردازد. او با ارائه ایدههای خلاقانه و کاربردی، مخاطبان زیادی را جذب کرده است. این پیج برای تبلیغ لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و خدمات مرتبط با خانهداری، عملکرد مناسبی دارد.
البته در خصوص این پیج نیز نجواهایی از تاثیر خرید فالوور واقعی و خرید لایک ارزان در جهت موفقیت و شهرت وی شنیده میشود. همچنین تزریق تدریجی فالوور فعال به پیج کاریتان موجب عدم حساسیت ربات هوشمند اینستاگرام به شما و صفحه کاریتان میشود. از این رو برای افزایش بازدید راه کارهای کم هزینهتر و بی دردسرتر خرید فالوور اینستا را امتحان کنید. بازی تیپهای مختلف شخصیتی توسط این بلاگر موفق نیز در این موفقیت و محبوبیت بی تاثیر نیست. یکی از مسائلی که به احتمال قوی منجر به موفقیت این تستر شده است خرید فالوور اینستاگرام است.
امروزه بلاگرهای معروف ایرانی در سراسر دنیا شناخته شده هستند و طرفداران زیادی دارند. رضا آرش نیا یکی دیگر از معروفترین بلاگرهای ایرانی در اینستاگرام است که در حدود 3.2M فالوور دارد. این بلاگر مطرح ایرانی آموزش زبان انگلیسی با متدی جدید و جالب را در اینستاگرام راه اندازی کرده است. مهمترین نکتهای که این بلاگر جوان در آموزشهایش در نظر گرفته توجه به آموزش سرگرم کننده است.
اگر محصول شما برای گروه سنی خاصی طراحی شده، باید افرادی را انتخاب کنید که پیجهایشان بیشتر به این گروه توجه دارند. اگر میخواهید برند خودتان را به بهترین شکل در فضای آنلاین معرفی کنید، هیچچیز موثرتر از همکاری با بلاگرها و صفحات پرطرفدار نیست. اگر به صفحه او در اینستاگرام سری بزنید، ویدئوهای آموزشی او را خواهید دید.
{- {
- یک فردی که بالای 5 میلیون درامد دارد معمولا 100 میلیون در ماه راحت درآمد کسب می کند و به همین خاطر است که جذب مخاطب برای آنها اهمیت زیادی دارد. |}
- بنابراین اگر قصد دارید شما نیز وارد این عرصه هیجان انگیز شوید از هم اکنون سعی کنید که بیان خود را قوت ببخشید.
- در این زمینه سایت های کمی هستند که کار می کنند اما در این وبلاگ می توانید اطلاعات حرفه ای را در این مورد بدست بیاورید.
- تمام آموزشهای وبسایت 5درصدیها با تکیه بر همین موضوعات طراحی شده تا بتواند حداکثر بازدهی را برای شما به همراه داشته یاشد. {
- چنین فالوورهایی تنها در برخی از فروشگاههای معتبر اینترنتی به فروش میرسد و همانند شتاب دهنده برای ان پیجها عمل میکند. |}{
- این زمینه از بلاگری برخلاف زمینههای دیگرآن هنوز توسط بلاگرهای ایرانی اشباع نشده است. |}
شمال کشور با موقعیت جغرافیایی منحصربهفرد، طبیعت بکر و محبوبیت بالا بهعنوان مقصد گردشگری، بستری ایدهآل برای تبلیغات هدفمند برخی از صنایع و کسبوکارها است. در ادامه، انواع کسبوکارهایی را معرفی میکنیم که میتوانند از ظرفیت تبلیغ در پیج بلاگرهای شمالی بیشتر استفاده کنند. در سال ۹۹ نگین اولین فرزندش به نام دیار را به دنیا آورد و یک اکانت نیز مخصوص پسرش تشکیل داد. شغل اصلی این زوج اداره و مدیریت یک کافه در تهران است؛ اما نگین در کنار این شغل یک لایفاستایل بلاگر موفق نیز هست، با تبلیغ و معرفی پیجهای مختلف به درآمد بسیار زیادی رسیده است. در رابطه با شبکه اجتماعی روبیکا در واقع می توان گفت که نوعی پلتفرم وطنی است که عملکرد آن تا حدود زیادی مشابه شبکه اینستاگرام می باشد. بنابراین نوعی شبکه اجتماعی است که کاربران با عضویت در آن علاوه بر تعامل با اطرافیان و دوستانشان می توانند محتواهای مختلف را در قالب ویدیو، تصویر و صدا به اشتراک بگذارند.
او به این سوال که چطور می شود که یک آقا به عنوان مشهورترین اشپز ایران شناخته شود، می گوید که شاید خانم های کار زیادی دارند و به همین خاطر نمی رسند که آشپزی کنند. «نگین دخیلی» در زمینه آشپزی و رستورانگردی فعالیت دارد و تجربههای خود را با حدود ۲۹۹ هزار مخاطبش به اشتراک میگذارد. تبلیغات غذاهای خاص و تجربههای رستورانی در این صفحه جذابیت بیشتری پیدا میکنند.
{- {
- «نعناع» حدود ۱۸۱ هزار فالوور دارد و در زمینه طراحی جواهرات فعالیت میکند. |}
- این شرکت ها به دلیل خدماتی که ارائه می دهند توجه کاربران زیادی را به طرف خود جلب کرده اند که می توان در زیر به برخی از آنها اشاره کرد.
- گیتا تاکنون با انتشار بیش از ۵۱۴ پست نزدیک به ۹۴۱ هزار نفر دنبالکننده دارد. {
- از ایجاد کمپینهای جذاب گرفته تا تجزیهوتحلیل عملکرد، پلتفرم جریان تمام ابزارهایی که برای موفقیت در تبلیغات نیاز دارید را در اختیار شما قرار میدهد. |}{
- خلاقیت و نرخ تعامل این بلاگر بر نرخ فروش برندهای نوآور تاثیرگذار خواهد بود. |}
- این جریان همیشگی از مسافران، گیلان و مازندران را به بازاری پویا برای تبلیغ در پیج بلاگرهای شمالی بهصورت هدفمند تبدیل کرده است.
خیلی از بلاگر های معروف ایرانی طنز و کمدی را مبنای کارشان قرار میدهند. او که در رشته سینما تحصیل کرده است، کار خود را با نویسندگی در انیمیشنهای مشهور «دیرین دیرین» و بازیگری تئاتر شروع کرد. او بهواسطه ویدئوهای بامزهای که با لهجه شیرین مشهدی در اینستاگرام منتشر میکرد، شهرت یافت.
آزیتا که لیسانس روانشناسی و فوقلیسانس مشاوره دارد، در دیماه ۱۳۸۷ پس از فوت مادرش، تصمیم میگیرد تا دستورپختهای او را در بلاگ خود منتشر کند. او این کار را برای ادای احترام به استعداد شگفتانگیز مادرش در آشپزی انجام میدهد. به عنوان مثال می توان به پیج اینستاگرام مینا خلیلیفر، ثریا علوی و روانشناسان کودک اشاره کرد. شاید نکته مهمی که موجب رضایت فالوورهای هدی میشود حس همسفری با او بعد از دیدن استوریهایش است.
نگین عابدزاده یکی از بلاگرهای معروف و تأثیرگذار ایرانی است که در زمینههای مختلفی از جمله مد، زیبایی و سبک زندگی فعالیت میکند. او با ایجاد محتوای جذاب و متنوع در شبکههای اجتماعی به ویژه اینستاگرام و یوتیوب، توجه بسیاری از دنبالکنندگان را جلب کرده است. در گذشتهای نه چندان دور، وبلاگها یکی از ابزارهای اصلی ارتباط میان افراد مختلف از گوشه و کنار دنیا بودند. در آن زمان بهجای اینکه علاقهمندان به نوشتن و تولید محتوا در شبکههای اجتماعی فعالیت کنند، در وبلاگها مطلب مینوشتند و مخاطبان خاص خود را هم داشتند. در حال حاضر، بیشتر بلاگرها در شبکههای اجتماعی، بهویژه اینستاگرام، فعالیت میکنند و مخاطبان بسیاری هم دارند. در این مقاله، با مشهورترین بلاگر های معروف ایرانی در حوزههای مختلف آشنا میشوید.
بلاگرهای لایف استایل در بین سایر بلاگرها از شهرت خوبی برخوردار هستند. شخص بلاگر در هر سطحی که زندگی میکند آن را برای عموم افراد در اینستاگرام به اشتراک می گذارد و از این طریق می توانند بازدیدکنندههای زیادی را به خود جذب کنند. زیرا افراد زیادی آنها را دنبال میکنند و تمایل دارند که از روی کنجکاوی هر روز از پستها و استوریهای آنها دیدن کنند.
همکاری با بلاگرهای بومی و پیجهای تاثیرگذار این منطقه، فرصتی عالی برای کسبوکارها فراهم میکند تا محصولات یا خدمات خود را به طیف گستردهای از مخاطبان بومی و گردشگران معرفی کنند. در این مطلب، لیستی از برترین بلاگرهای شهرهای شمال ایران را ارائه میدهیم که میتوانند تبلیغات شما را به شکلی جذاب و موثر به دست مشتریان هدف برسانند. ملینا تاج نیز از دیگر بلاگرهای معروف در تمامی پلتفرم های اجتماعی می باشد و شهرت زیادی در این شبکه ها به دست آورده است. «مرمر یعقوبی» با اشتراکگذاری سبک زندگی، مد و استایل، دنبالکنندگان زیادی را جذب کرده است.
اما میتوان از طرق مختلفی پیشبینی کرد که کدام یک از بلاگرها، درآمد بیشتری نسبت به بقیه دارد. برای مثال هر بلاگری که فالوور و ویو بیشتری داشته باشد؛ قطعاً از نظر اسپانسرینگ و تبلیغات پیشنهادهای هیجانانگیزتری دریافت خواهد کرد. البته نام دقیق این بلاگر ذکر نشده، اما بر اساس گزارش ها این بلاگر به دلیل تبلیغ سایت های شرط بندی در پیج اینستاگرام خود و گزارش های مردمی دستگیر شده است. در حالی که بسیاری از بلاگرهایی که در اینستاگرام به شهرت رسیده اند در خارج از ایران اقامت دارند. در برخی از موارد نیز مطالبی را در رابطه با تجربیات واقعی خود به اشتراک می گذارد.
زک کینگ، یکی از معروفترین اینفلوئنسرهای دنیاست که از طریق ویویوهای جذاب و کوتاه خود به شهرت رسیده است. او در واقع مشهورترین شعبدهباز دنیای مجازی است که میلیونها بازدیدکننده دارد. کیارا فرانی مدل و فشن بلاگر ایتالیایی که بیشتر از ۲۴ میلیون نفر دنبالکننده دارد، ابتدا فعالیت خود را با نوشتن درباره مد آغاز کرد. او با برندهایی مثل کریستین دیور و شنل همکاری کرده و در حال حاضر محصولات کیف و کفش خود را روانه بازار کرده است. ملینا تاج که در حال حاضر ساکن دوبی است، از ۲۵ سالگی فعالیت خود در زمینه تولید محتوای آرایشی را شروع کرده است. هرچند تحصیلات ملینا در زمینه طراحی لباس و معماری به او کمک زیادی کرده است، اما تلاش او و متواضع بودنش نقش بیشتری در موفقیت او داشته است.
از همان دوران نوجوانی به رشته عکاسی علاقهمند بوده؛ به همین سبب یک دوربین عکاسی خرید و از آن به بعد هرجایی که میرفته عکسهای زیادی را برای خود ثبت کرده است. شبنم در سال ۱۴۰۱، با دعوت طرفدارانش به کارهای خیر؛ توانست بسیاری از مشکلات افراد نیازمند را حل کند. او از طریق اینستاگرام نیز از مردم برای جمعآوری هزینه درمان کودکان معلول و بیبضاعت درخواست کمک میکرد؛ که همین موضوع سبب شد بسیاری از مخاطبان این کار او را کلاه برداری تلقی کنند.
بررسی مسائل مختلف اجتماعی توسط این شخص باعث شده که فالوور ایرانی با او ارتباط نزدیکی پیدا کند. استعداد بالا در بازگیری و عدم حاشیه سازی از دیگر ویژگیهای او است که به محبوب و معروف شدن او منجر شده است. حقیقتی که وجود دارد این است که جذب فالوور در این روزهای ابتدایی کار بسیار سختی محسوب میشود. حتی ممکن است که با وجود رعایت تمامی ترفندهای اینستاگرامی نتوان در این زمینه به موفقیت رسید. تفریحات آبی مثل قایقسواری، جت اسکی و خدماتی مانند اجاره تجهیزات غواصی و تورهای دریایی میتوانند از طریق پیجها و بلاگرهای مرتبط با گردشگری و طبیعت معرفی شوند. این نوع تبلیغ در پیج بلاگرهای شمالی باعث افزایش آگاهی از برند و رزروهای بیشتر میشود.
او زمانی که موضوع حرمسرا را مطرح کرد سرو صدای بسیاری را به وجود آورد و موجب شد تا مدیران اینستاگرام به دلیل اعتراضاتی که علیه او انجام شد، اکانت او را مسدود کنند. او به معرفی و نقد محصولات آرایشی و پوستی میپردازد و تجربیات خود را با حدود ۸۳ هزار مخاطب خود به اشتراک میگذارد. بررسی صادقانه محصولات آرایشی توسط او برای تبلیغ و معرفی برندها مفید است. صرف داشتن فالوور زیاد کافی نیست؛ بلکه میزان تعامل مخاطبان با محتوای بلاگر مهم است.
این افراد سعی میکنند تا اطلاعات خود را با افراد در اینستاگرام به اشتراک بگذارند. برخی از بلاگرهای اقتصادی با برگزاری دورههای آموزشی در خصوص آموزش بورس و غیره به فعالیت میپردازند و از این طریق درآمدزایی میکنند. موسیقی یکی از شاخه های پرطرفدار خصوصا در بین جوانان است و بلاگرهای موسیقی اغلب با نواختن قطعه هایی از موزیکها، کاربران را به خود جذب میکنند. این بلاگرها، اغلب با تولید محتوا در زمینه بزرگان موسیقی دنیا و نقد و بررسی آنها مخاطبان بسیاری را جذب میکنند. علاوه بر این، نگین عابدزاده در زمینههای مختلفی مانند مد، زیبایی، سفر و زندگی روزمره، فعالیت دارد و مطالب و محتواهای متنوعی را درباره این موضوعات به اشتراک میگذارد. تأثیرگذاری و فعالیتهای اجتماعی او، به عنوان یک بلاگر و اینفلوئنسر، در جامعه مجازی قابل توجه است و بسیاری از افراد به پستها و محتواهای او توجه میکنند.
باید توجه داشت که برای هر حوزه باید از بلاگرهای مرتبط استفاده کنیم تا بهترین نتیجه را از تبلیغات اینفلوئنسری بگیریم. از نمونههای بیوتی بلاگرها میتوان به صدف بیوتی و الناز گلرخ اشاره کرد. به عنوان مثال دنیا جهانبخت مدل ایرانی که برای حفظ فالوورهایش همیشه مجبور است جنجال و شایعهای جدید بسازد. از این رو ما به شما پیشنهاد میکنیم که به جای شایعه سازی و صدمه رساندن به زندگی شخصیتان اقدام به خرید فالوور واقعی کنید.
{- برندهای معروفی را تحت پوشش قرار می دهد که می توان به گوچی، چنل و کارتیه اشاره کرد.
- شیوا صفایی از جمله بلاگرهایی است که در حال حاضر در کشور آمریکا سکونت دارد. {
- او معمولاً اتفاقات روزمرهی زندگیاش را همراه با دلنوشتههای جذاب، در قالب پست یا استوری منتشر میکند. |}{
- علیرضا مجیدی که پزشکی خوانده است، در «یک پزشک» آخرین اخبار فناوری را مینویسد. |}
- با داشتن تعامل مناسب با دنبال کنندگان، این پیج برای تبلیغ خدمات گردشگری و خوراکیها، گزینهای مناسب است. {
- به همین سبب این خانواده از خاصترین بلاگرهای لایفاستایل به شمار میروند. |}
همانطور که می دانید شبکه یوتیوب یکی از محبوب ترین و پربازدید ترین شبکه های اجتماعی نه تنها در ایران بلکه در دنیا محسوب می شود. به همین خاطر اغلب افرادی که به عنوان بلاگر فعالیت دارند در یوتیوب نیز صاحب کانال هستند. چرا که در شبکه یوتیوب علاوه بر یک بستر مناسب برای کسب شهرت در دنیا می تواند یک منبع درآمد خوب نیز برای این بلاگرها باشد.
برندهای گردشگری با گنجاندن تبلیغات در محتوای سفر این بلاگر میتوانند مشتریان جدیدی جذب کنند. پلتفرمهایی مانند جریان، فرایند همکاری برندها با بلاگرها را آسان و هوشمند کردهاند. جریان پلتفرم تبلیغات در شبکههای اجتماعی است که برندها را به بلاگرها و اینفلوئنسرهای مناسب متصل میکند. البته هدف اصلی همه بلاگرها کسب درآمد از طریق اینستاگرام است و افراد بسیاری از این طریق درآمدزایی میکنند.
مشوق او مادرش بوده و در این باره گفته که زمانی که از کلاس برمی گشته همیشه به مادرش کمک می کرده و هر سوالی داشته از او می پرسیده است. او سعی می کند که پس از مدتی تمام آشپزی های خانه را انجام دهد و مادرش هم اشکالات و نقص هایش را برطرف می کرده است. سپس با ضبط کلیپ هایی و انتشار آن در فضای مجازی رفته رفته به شهرت می رسد و اسم و رسم پیدا می کند.
این افراد مرتب پیج خود را به روز رسانی میکنند و اخبار و مطالب جدیدی برای مخاطبین مختلف اینستاگرام قرار میدهند. فود بلاگرها افرادی هستند که به عنوان تستر غذا در اینستاگرام و شبکه های مجازی مشغول به فعالیت هستند. این افراد در شبکه های اجتماعی گزارش ها و پست هایی را در زمینه معرفی رستورانها در شهرها و کشورهای مختلف، نحوه تهیه غذاها و دسرهای متنوع و … منتشر میکنند. اگر به غذاهای شهرها و کشورهای مختلف علاقهمند هستید به طور حتم میتوانید در این مسیر موفق باشید. از این رو در متن بالا به طور کامل به معرفی و بررسی موفقیت معروفترین بلاگرهای ایرانی پرداختیم.
با این حال می توان گفت که او یک بلاگر موفق ایرانی است که به خوبی توانسته نظر کاربران شبکه های اجتماعی را به خود جلب کند و در حال حاضر هزاران نفر دنبال کننده دارد. او یک بازیگر، طراح و وکیل می باشد که به خاطر استایل و سبک خاصش به او لقب باربی ایرانی را داده اند. او در یک سریال آمریکایی بازی کرده است و پس از آن شهرتش چند برابر شد.
آنها خاطرات و روزمرگیهایشان را با فالوورهایشان به اشتراک میگذارند و از این طریق تعامل و رابطهای نزدیک را با آنها میسازند. شاهرخ استخری در ابتدا مدعی شده بود که همسرش هیچگونه علاقه برای انتشار تصاویر خود ندارد؛ اما پس از چندین سال سپیده تصمیم گرفت تا کمکم فعالیت خود را بهعنوان یک بلاگر آغاز کند. شبنم تا کنون با انتشار حدود ۲۵۰۶ پست نزدیک به نهصد و نود و چهارهزار نفر دنبالکننده دارد.
بلاگر دکوراسیون با شناخت رنگها، نحوه چیدمان منزل، چگونگی قرار گرفتن اسباب و اثاثیه، افراد را در اینستاگرام به سمت پیج خود جذب میکنند. گیل دخت«گیل دخت»، با حدود ۱۶۷ هزار فالوور، تجربیات سفر و طبیعتگردی خود را با مخاطبان به اشتراک میگذارد. او و سایر بلاگرهای معروف رشت و گیلان با نمایش اقامتگاهها و کافههای خاص، برای تبلیغ خدمات گردشگری و محصولات محلی انتخابی موثر به شمار میآید.
{فروشگاههای صنایعدستی و محصولات محلی
|}- {
- او اکنون با انتشار حدود ۳۶۴ پست نزدیک به ۷۹۵ هزار نفر دنبالکننده دارد. |}
- یکی از معروفترین تیزرهای تبلیغاتی بیسکویت مادر از محصولات شرکت ویتانا؛ با بازی سام و سامیار در سال ۹۶ ضبط گردید و این اتفاق موجب محبوبیت بیشتر آنها شد.
- شهرت و اعتبار بلاگر در میان مخاطبانش نقش زیادی در تاثیرگذاری تبلیغ دارد. {
- در این لیست با تعدادی از بلاگرهای معروف ایرانی و خارجی بیشتر آشنا خواهید شد. |}
- البته او ابتدا با آموزش ترکیب ماسک های مختلف به روش خانگی شهرت یافت، اما بعدها نحوه صحیح آرایش و حتی روش هایی برای نحوه درست سر کردن روسری و توربان را نیز به طرفدارانش آموزش داد. {
- او در ۱۴ سالگی به همراه خانوادهاش به بلژیک مهاجرت کرد و دوران متوسطه تحصیلیاش را در شهر بروکسل ادامه داد. |}
برندهای معروفی را تحت پوشش قرار می دهد که می توان به گوچی، چنل و کارتیه اشاره کرد. هر چند که این بلاگر معروف تنها به تبلیغات محصولات دیگران اکتفا نکرده و در حال حاضر نیز گفته می شود که برندی را به نام خود به ثبت رسانده و از این طریق به درآمد زیادی دست یافته است. صدف بیوتی، بیوتی بلاگر محبوب و معروف ایرانی که از طرف مجله ووگ یکی از بهترین بلاگرهای جهان معرفی شده است، به همراه همسرش در لس آنجلس زندگی میکند. صدف در ایران در رشته شیمی و بعد از مهاجرت در رشته پرستاری تحصیل کرد، اما نهایتا علاقه خود را پیدا کرد و به تولید ویدیوهای آموزشی آرایشی پرداخت. در سالهای اخیر، به ویژه با همهگیری ویروس کرونا بلاگینگ طرفداران بیشتری پیدا کرده است.
الناز گلرخ که به تازگی از ایران به دوبی مهاجرت کرده است، پیش از این یک سالن زیبایی در تهران داشت و پس از مشکلات و حواشی به وجود آمده، تصمیم به ترک کشور گرفت. او نیز جزو بلاگرهای موفق می باشد که با برندهای آرایشی بسیار مشهور و نام آشنایی فعالیت داشته است. بلاگرهای ایرانی در اینستاگرام با ارائه محتوای متنوع و خلاقانه، به یکی از ارکان مهم تبلیغات در دنیای دیجیتال تبدیل شدهاند. این افراد با تواناییهای خود میتوانند به کسبوکارها در معرفی محصولات و خدماتشان کمک کنند. با توجه به رشد روزافزون اینفلوئنسر مارکتینگ، پیشبینی میشود که در آینده، این بلاگرها نقش بیشتری در بازاریابی و تبلیغات ایفا کنند. یکی دیگر از بلاگر های معروف ایرانی مرد که ویدئوهای آموزشی ورزشی تولید میکند، پیمان رجبی است.
- {
- البته نوع پوشش این بانوی موفق ایرانی شاید با یک مدیر خانم ایرانی فاصله زیادی داشته باشد ولی کلام او موجب شده که توجه فالوور به ظاهر او کمتر شود. |}
- محتوای او توجه مناسبی را به زیبایی، پوشاک و جزئیات سبک زندگی جلب کرده است. {
- بلاگری که در حوزه مشابه کسبوکار شما فعالیت میکند، میتواند تبلیغ شما را بهتر به مخاطبان هدف برساند. |}
- شمال کشور با موقعیت جغرافیایی منحصربهفرد، طبیعت بکر و محبوبیت بالا بهعنوان مقصد گردشگری، بستری ایدهآل برای تبلیغات هدفمند برخی از صنایع و کسبوکارها است.
- نگین عابدزاده از قدیمیترین و معروفترین بلاگرهای لایف استایل ایرانی است که در اینستاگرام فعالیت دارد. {
- فودبلاگر اصطلاحی است که به تازگی به وجود آمده است و از دو کلمه انگلیسی وارد فارسی شده است. |}
صدف بیوتی، الناز گلرخ، ملینا تاج و لیلی قالیچی از معروف ترین افرادی هستند که در این زمینه فعالیت می کنند. پویان مختاری نیز کسی است که خیلی زود فعالیت خود را در زمینه سایت های شرط بندی آغاز کرد و با جدیت تمام به این موضوع می پردازد. به همین خاطر است که او همواره سعی می کند با پرداختن به موضوعات مختلف توجه کاربران را به خود جلب کرده و تعداد فالووران خود را افزایش دهد. امیر تتلو یکی دیگر از جنجالی ترین افرادی است که در فضای مجازی کار می کند و در حال حاضر در کشور ترکیه ساکن است.
برندهای مرتبط با لباس و اکسسوریهای زنانه میتوانند با کمک این بلاگر محصولات خود را بیشتر به نمایش بگذارند. «مهدی صارمی» بیش از ۱ میلیون فالوور دارد و به تولید محتوای طنز و هنری میپردازد. او در زمینه موسیقی و نمایش هم فعالیت دارد و مخاطبان را سرگرم میکند. بلاگری در اینستاگرام از مشاغل محبوب و پر درآمد در دنیا است که طرفداران زیادی دارد. اگر خلاق هستید و در زمینه خاصی از شناخت کافی برخوردار میباشید، میتوانید به عنوان یک بلاگر در اینستاگرام به فعالیت بپردازید و از این طریق کسب درآمد کنید. هدف این افراد معرفی شهرها، کشورها، آداب و رسوم و فرهنگ ملل مختلف است و از این طریق مقاصد گردشگری دنیا را به مخاطبان خود معرفی میکنند.
او نیز در این رشته صاحب سبک است و از آنجایی که طراحی لباس را به خوبی بلد است، توانسته با تلفیق آرایشگری با آن در این راستا حرفی برای گفتن داشته باشد. او نیز از دوران کودکی به این رشته علاقه داشته اما تا سن 25 سالگی صبر کرده است. یکی از رشته های پر طرفدار بین ایرانیان مد و فشن می باشد که زن و مرد نمی شناسد. در صورت استفاده از محتوای وبسایت بدون دادن لینک مستقیم، محتوای شما هم به صورت خودکار و هم به صورت دستی به فرم DMCA گزارش خواهد شد.
غزاله محمدی«غزاله محمدی»، بلاگر آشپزی گیلانی، با بیش از ۵۰۰ هزار فالوور به آموزش و نمایش دستورهای غذایی سنتی و محلی میپردازد. محتوای حرفهای و کاربردی او اعتماد زیادی از طرف مخاطبان جذب کرده است. این صفحه برای تبلیغات مواد غذایی، ادویههای خاص و تجهیزات آشپزخانه کاربردی است. چشماندازهای زیبای شمال، بستری مناسب برای تبلیغ برندهای لوکس مانند لباسهای تابستانی، محصولات آرایشی و خدماتی مانند اسپا یا ماساژ است. بلاگرهای مازندرانی و گیلانی که روی سبک زندگی لوکس متمرکز هستند میتوانند به انتقال این حس کمک کنند.
اینجا کلیک کنید