راهکارهای نوین برای تبلیغات مؤثر در اینستاگرام2022-04-14

راهکارهای نوین در تبلیغات اینستاگرام تحلیل استراتژی‌ها و تاثیرات بر مخاطبان تابناک

بخش‌بندی مشتریان به شما کمک می‌کند متوجه شوید با چه اینفلوئنسرها و بلاگرهایی همکاری کنید، چه نوع محتوایی منتشر کنید و چه جایزه‌ای برای مسابقه‌های خود در نظر بگیرید. برای جذب مشتری در اینستاگرام می‌توانید دل به دریا بزنید و یک کمپین تبلیغات گسترده را در این پلتفرم اجرا کنید. در این روش، پیام شما در مدت‌زمان مشخص و کوتاهی در تعداد زیادی از اکانت‌های اینستاگرام به دست کاربران مختلف می‌رسد. بازدهی این روش از تبلیغات اینفلوئنسری در بیشتر موارد کمتر است؛ زیرا شما کنترل خاصی روی نمایش‌دهندگان ندارید. از ویدیوها همچنین می‌توانید برای معرفی محصول جدید، پشت‌‌صحنهٔ کسب‌وکار و ارائهٔ پیشنهادهای ویژه مانند تخفیف‌های ۵۰ درصدی بهره ببرید.

تعامل بیش‌تر می‌تواند به دیده‌شدن تبلیغ شما کمک کند و در نتیجه، تبدیل را افزایش دهد. استفاده از هشتگ‌های مرتبط با موضوعات و صنعت خود می‌تواند به شما کمک کند تا محتواهای شما در بین کاربران پرطرفدار شوند. هشتگ‌ها به کاربران اجازه می‌دهند تا مطالب مرتبط را بیابند و با برند شما در ارتباط باشند.

با توجه به این اطلاعات، اگر کسب و کار شما به دنبال جذب مشتریان از گروه های سنی مختلف و به ویژه جوانان و بزرگسالان است، تبلیغات در اینستاگرام گزینه ای بسیار مناسب می باشد. تبلیغات در اینستاگرام مستقیم توسط بلاگرها و یا اینفلوئنسرها دراینستاگرام یکی از دغدغه های اصلی کسب و کارهای اینترنتی است. اینستاگرام یک منبع درآمد خوبی برای بلاگرها است و بسیاری از بلاگرها در لابه لای پست های خود کار تبلیغاتی انجام می دهند. بلاگرها یا اینفلوئنسرها با محصولات و یا خدمات یک برند را با تگ کردن پیج آن ها در پست یا استوری خود تبلیغ می کنند. این تبلیغات معمولاً با محتوای خلاقانه ای از سمت بلاگر انجام می شود، به همین دلیل مخاطبین اغلب این نوع تبلیغات را می پسندند.

از آنجا که مردم اغلب به افراد مشهور اعتماد بیشتری دارند، استفاده از تصاویر یا نام‌های آن‌ها در تبلیغات می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند تا بازار هدف خود را بهتر معرفی کنند. این نوع تبلیغات شامل چندین تصویر یا ویدئو است که کاربر می‌تواند با اسکرول کردن بین آنها حرکت کند. تبلیغات اسلایدی فرصت خوبی برای نمایش چند محصول مختلف، ویژگی‌های یک محصول خاص یا ارائه داستان کامل‌تر به مخاطب فراهم می‌کنند. حالا اگر می خواهید به واسطه تبلیغات در اینستاگرام به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کنید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید. ما در این مطلب از کارینو قصد داریم شما را با راهنمای کامل تبلیغات در اینستاگرام آشنا کنیم. شما در این روش تبلیغاتی می توانید مخاطبین خود را بر اساس شهر و ساعت و … انتخاب کنید و این یک مزیت بزرگ برای کسانی است که قصد دارند در اینستاگرام تبلیغاتی هدفمند انجام دهند.

۸ نکته برای اثربخشی بیش‌تر تبلیغات در اینستاگرام

باید راجع به رفع نیاز و حس رضایتی که می تواند بعد از خرید داشته باشد صحبت کنید. در این میان برندها و کسب و کارهایی هستند که قصد دارند مطالب پست ها و ویدئوهایی گرافیکی و خلاقانه برای مخاطبین خود ایجاد کنند. ما برای این مدل از کسب و کارها خدمات تولید محتوای اینستاگرام داریم که در زیر سه نمونه پست ایجاد شده توسط تیم شایگان برای محتوای اینستاگرامی نمایش داده می شود.

اینکه موضوع محتوای پیج شما چیست روی مخاطبان و نحوه جذب آنها تاثیر گذار است. مثلا افرادی هستند که برای افزایش فالوور در پیج شخصی خود تلاش می کنند. دسترسی ارگانیک به کاربران عالی و ارزشمند، اما محدود است، برای همین هر کسب‌وکاری نیاز به تبلیغات آنلاین دارد تا مشتریان بیشتری را جذب کند. این روزها افراد ساعت‌ها وقتشان را با کامپیوترهای شخصی یا گوشی‌های هوشمند می‌گذرانند.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی یکی از موثرترین روش ها برای جذب مشتری و افزایش فروش است. اینستاگرام، با بیش از دو میلیارد کاربر فعال، به ویژه برای کسب و کارها و برندها فرصتی بی نظیر فراهم کرده. در این مقاله آموزش تبلیغ در اینستاگرام از وبسایت سامان فیروزمند – استراتژیست فروش و رشد محصول، روش های موثر تبلیغ در اینستاگرام و نکات کلیدی برای موفقیت در این پلتفرم محبوب را بررسی کرده ایم. با ما همراه باشید تا با راهکارهای تبلیغاتی که به رشد کسب و کار شما کمک کند، آشنا شوید. شما باید با استراتژی های هدفمند، از جمله استفاده از هشتگ های مناسب، همکاری با اینفلوئنسرها و ایجاد محتوای جذاب، به جذب مخاطبان هدف خود بپردازید.

  • اما خیلی وقت‌ها این بودجه‌ها با ناآگاهی درباره تبلیغات اینستاگرام هدر می‌روند و به ناامیدی از تبلیغات آنلاین منجر می‌شوند.
  • تصاویر باید به گونه ای طراحی شوند که توجه مخاطب را جلب کرده و پیام شما را به خوبی انتقال دهند.
  • {
  • اگر پوشاک تولید می‌کنید، سراغ اینفلوئنسرهای حوزهٔ فشن بروید و لباس‌های خود را برای آن‌ها ارسال کنید.
  • |}
  • استفاده از برنامه اینستاگرام برای تبلیغات به عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش فروش محصولات و خدمات است.
  • {
  • طرح های زیادی با پسوند PSD و AI که پسوند فتوشاپ و ایلوستریتور است در اینترنت موجود می باشد که شما توسط آنها می توانید پست هایی بسیار عالی و با کیفیت درست کنید.
  • |}{
  • حداقل 10 پیج مرتبط با کار و فعالیتان را انتخاب کنید و یک هفته با دقت بررسی کنید که آنها چه محتواهایی ایجاد می کنند.
  • |}

اما در کنار همه ی اینها، یعنی تولید محتوا و استفاده از ترفندها باید تبلیغات را داشته باشید تا موفق شوید. حداقل 10 پیج مرتبط با کار و فعالیتان را انتخاب کنید و یک هفته با دقت بررسی کنید که آنها چه محتواهایی ایجاد می کنند. نقاط قوت و ضعف محتواهای تولید شده را دیده و بر اساس آنها تعیین کنید که من می توانم با تولید محتوای بهتر از این پیج ها پیشی بگیرم.

شما می‌توانید نظرسنجی‌های ساده برگزار کنید و از مخاطبان خود سوال بپرسید و منتظر جواب‌های آن‌ها باشید. فروشگاه‌های آنلاین و تولیدی‌ها می‌توانند بعضی از محصولات خود را در استوری‌های اینستاگرام به نمایش بگذارند. واژه گستر با استفاده از تکنیک‌های مختلف مانند نظرسنجی‌ها، مسابقات و داستان‌سرایی، تعامل کاربران را به طور چشمگیری افزایش داده است. این شرکت با ایجاد محتوای تعاملی و جذاب، توانسته است کاربران را به مشارکت فعال در کمپین‌های تبلیغاتی ترغیب کند. استفاده از این ویژگی‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا مخاطبان جدیدی جذب کرده و تعاملات خود را افزایش دهید.

به این‌صورت که معمولاً یک ویدیوی ۱ دقیقه‌ای یا کمتر، به عنوان تبلیغ قرار داده می‌شود. به‌طور  کلی، ویدیوها اگر خوب طراحی شوند و از لحاظ بصری جذابیت بالایی داشته باشند، شانس دیده‌شدن‌شان بیشتر است، چرا که به‌طور معمول، توجه کاربران به ویدیو بیشتر از عکس است. البته اینفلوئنسر انواع مختلفی دارد که در مقاله همه چیز در مورد اینفلوئنسر مارکتینگ آن را بررسی کرده‌ایم. تبلیغات در این روش، معمولاً بازدهی بالایی دارد، تنها به شرطی که حوزه کاری شما با شخص اینفلوئنسر یکی باشد. مثلاً اگر شما برندی در زمینه رب گرجه دارید، تبلیغات از طریق اینفلوئنسری که در زمینه آشپزی فعالیت می‌کند، مطمئناً بازدهی بالایی دارد.

قسمت دیگری که برای تکمیل پروفایل خود باید پر کنید، قسمت بیو (bio) پروفایل اینستاگرام است. بیو اینستاگرام شامل توضیحاتی در رابطه با پیج است و دارای محدودیت ۱۵۰ کاراکتری می‌باشد. بنابراین، باید خیلی کوتاه و جذاب، توضیحاتی در رابطه با برند و کسب و کار خود، ارائه دهید. در این بخش می‌توانید هشتگ‌دهی هم انجام دهید و یک حساب‌کاربری دیگر را تگ کنید.

استفاده از موسیقی‌ها و تصاویر ترند، رنگ و فونت و ویدیوهای خلاقانه، طراحی مسابقه و قرعه‌کشی و… ایده‌های مناسبی برای تولید یک محتوای خلاق و تبلیغ نوآورانه است. تعامل بیشتر با مخاطبان حس اعتماد آن‌ها به برند و کسب‌وکار شما را افزایش می‌دهد. در نتیجه احتمال اینکه بعد از خرید یا آشنایی با برند شما، بخواهند آن‌ را به دوستان و آشنایان خود پیشنهاد بدهند، بیشتر می‌شود. تعیین هدف بر نحوه بهینه‌سازی تبلیغات اینستاگرام و تعیین بودجه شما برای رسیدن به آن تاثیر می‌گذارد. به‌عنوان مثال، اگر هدف شما این است که کاربران ویدیوی شما را تماشا کنند، احتمالا برای شما مهم نیست که چند کاربر روی لینک مدنظرتان کلیک می‌کنند.

آموزش تبلیغ در اینستاگرام ( آموزش جامع انواع تبلیغات )

برای انجام این کار ابتدا حساب فیس بوک خود را به اینستاگرام متصل کنید. اهداف بازاریابی خود را تعیین کرده و سپس call to action از قبیل دکمه تماس ، نصب یک برنامه، ورود به سایت، مشاهده ی ویدئوی تبلیغاتی ایجاد کنید. از این طریق برای پیج خود از طریق تبلیغ و شناساندن برندتان  ترافیک جذب می نمائید. برنامه اینستاگرام، تبلیغات اسپانسری خودش را در قالب پست و استوری به کاربران نمایش می دهد. تبلیغات موضوع بسیار گسترده ای است و روش های زیادی برای تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد. در این بخش منابع کاربردی برای انجام تبلیغات را به صورت گام به گام و کامل به شما معرفی خواهیم کرد.

اینستاگرام یک اپلیکیشن موبایل است؛ بنابراین محتوای تبلیغاتی شما نیز باید برای مشاهده در تلفن‌های همراه بهینه شده باشد. اگر می‌خواهید تبلیغات اینستاگرام خود را در قالب استوری یا ریل ارائه کنید، سراغ جهت عمودی بروید. برای پست‌کردن تصویر در فید نیز باید از تصاویر مربع یا پرتره استفاده کنید. اما اگر به دنبال خدمات و پشتیبانی بیشتری هستید، می‌توانید از آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ یا پلتفرم‌های واسط کمک بگیرید. این پلتفرم‌ها به شما کمک می‌کنند تا با اینفلوئنسرها همکاری کرده یا در پیج‌های پرطرفدار تبلیغ کنید.

با به کارگیری استراتژی‌های افزایش تعامل در اینستاگرام، شما می‌توانید فالوورهای بیشتری جذب کرده و ارتباط بهتری با آنها برقرار کنید. هر یک از این استراتژی‌ها می‌تواند تأثیر زیادی در موفقیت صفحه شما داشته باشد و باعث شود برند شما در این پلتفرم دیده شود. از تولید محتوای جذاب تا همکاری با اینفلوئنسرها، هر اقدام بهبود تعامل می‌تواند به رشد پیوسته شما در اینستاگرام منجر شود. در آموزش تبلیغ در اینستاگرام قالب های دیگری نیز وجود دارد که ما تنها به این چهار مورد اشاره کرده ایم. آشنایی با قالب های آگهی، به شما کمک می کند تا استراتژی های موثری برای جذب مشتریان جدید و افزایش آگاهی از برند خود ایجاد کنید.

این پیج‌ها ممکن است دارای فالوور کمتری باشند، اما تبلیغات در آن‌ها به دلیل انطباق بیشتر با مخاطبان هدف، موثرتر خواهد بود. به عنوان مثال، اگر یک پیج فروش محصولات ورزشی دارید، تبلیغات خود را در پیج‌های مرتبط با ورزش و تناسب اندام انجام دهید تا به نتیجه مطلوب برسید. همکاری با برندها یک روش موثر برای افزایش تعامل با مخاطبان و دیده شدن تبلیغات شما است.

Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

نکته دیگری که خیلی‌ها بعد از برگزاری کمپین‌ها، مسابقات و تبلیغات فراموش می‌کنند و باعث دلسردی مخاطبانشان می‌شوند؛ پاسخگویی مناسب و سریع به کامنت‌های آنهاست. بر اساس آخرین آماری که اینستاگرام داده، روزی 500 میلیون استوری در این پلتفرم منتشر می‌شود. استوری به یکی از اصلی‌ترین بسترها برای تبلیغ به خصوص در بین اینفلوئنسرها تبدیل شده‌است.

هزینه این نوع تبلیغات به دو روش تعداد استوری و یا تعداد بازدید محاسبه می‌شود. مثلا به ازای هر K بازدید و یا به ازای هر استوری مبلغی باید پرداخت کنید. مثلا پیج‌هایی با 500 هزار فالوور معمولا رقمی بین 200 تا 500 هزار تومان برای تبلیغات بنری می‌گیرند. اینفلوئنسرها می‌توانند به راحتی اسم شما را بر سر زبان‌ها بیندازند و برند شما را محبوب کنند و در نهایت به فروش بیشتر شما کمک کنند. در گذر زمان هیچ‌کدام از انواع تبلیغات قدیمی نشده‌اند و همچنان از همه آنها استفاده می‌شود.

یعنی در واقع میزان گستردگی تبلیغات در اینستاگرام به خود تبلیغ‌کنندگان ارتباط دارد. تبلیغات در اینستاگرام به شکل موثر می‌تواند به افزایش فروش و درآمد کمک کند. با معرفی محصولات و خدمات به صورت جذاب و متناسب با نیازها و مشکلات مخاطبان، احتمال خرید افراد به شدت افزایش می‌یابد. تبلیغات در اینستاگرام به صورت تصویری، ویدئویی، متنی و در قالب استوری و پست و با روش‌های مختلفی مانند همکاری با افراد معروف (Influencers) انجام می‌شود.

فرایند انتخاب پیج‌های مناسب و برقراری ارتباط با آن‌ها بسیار پیچیده و وقت‌گیر است. عکس‌ها و ویدئوهایی که در فید خود به اشتراک می‌گذارید، باید کیفیت بالایی داشته باشند. عکس‌های دارای کیفیت پایین، نمایی غیر حرفه‌ای به فید اینستاگرام شما می‌دهند ولی عکس‌ها و ویديوهای باکیفیت، نشان‌دهنده‌ی حرفه‌ای بودن پیج اینستاگرام هستند. در ادامه نکاتی برای تبلیغات از طریق پست‌های اینستاگرامی به شما خواهیم آموخت. پیش از این مقاله‌ای هم تحت عنوان اینستاگرام مارکتینگ چیست و چه کمکی به ما می‌کند منتشر کردیم که پیشنهاد می‌کنیم مطالعه‌ی آن مقاله رو هم از دست ندهید.

با انتخاب سنجیدهٔ نسبت تصویر، دید و اثربخشی محتوا را افزایش خواهید داد. در کل شما باید انواع مختلف تبلیغ را امتحان کنید تا به محتوایی برسید که بیشترین اثرگذاری را برای شما خواهد داشت. یک نوع از تبلیغات که کمتر انجام می‌شود، اما بازدهی چشمگیری دارد، تبلیغات همسان است. این نوع تبلیغ بر اساس تعداد کلیک‌ها (به ازای هر کلیک) و تعداد دفعات نمایش(هر 1000 نمایش)  است. برای آشنایی بیشتر با اینفلوئنسر مارکتینگ، این مقاله از نوین هاب را بخوانید. به این نکته توجه داشته باشید که ممکن است هدف شما، ترکیبی از اهداف گفته شده باشد.

البته تبلیغات ویدیویی نیز به ۲ صورت قرار داده می‌شود، یعنی تبلیغ‌دهنده با صاحب پیج توافق می‌کند که چطور تبلیغش را قرار دهد. البته می‌توان براساس بودجه‌ای که درنظر گرفته شده این نوع تبلیغات را انجام داد. معمولاً صفحه تبلیغ‌دهنده نیز بر روی عکس، تگ می‌شود تا تبلیغ، بازدهی بیشتری داشته باشد. ادیت فیلم، تهیه محتوای ویدئویی، نگارش محتوا متنی، ادیت تصویر از جمله مهارت‌های لازم برای تبلیغ نویسی در اینستاگرام محسوب می‌شود. این نکته را همیشه به خاطر داشته باشید که برای افزایش فالوور از روش‌های اصولی و درست استفاده کنید و از خرید فالوور فیک خودداری کنید.

به همین دلیل بسیاری از صاحبان کسب‌وکارها در کنار انجام تبلیغات در اینستاگرام، صفحه شخصی کسب‌وکار خود را نیز در این پلتفرم ایجاد کرده‌اند. همکاری با افراد معروف و اینفلوئنسرها نیز از روش‌های موثر تبلیغات در اینستاگرام است. با این روش، برند می‌تواند به صورت مستقیم با مخاطبان اینفلوئنسرها در ارتباط باشد و به سرعت به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کند. اینفلوئنسرها با داشتن جمعیت طرفداران بالا، می‌توانند به معرفی برند و تبلیغ محصولات کمک کنند. اینستاگرام با دارا بودن تعداد زیادی کاربر فعال از تمام اقشار و سنین، بازار هدف بسیار گسترده‌ای ارائه می‌دهد.

مزیت این روش این است که ویوی بسیار بالایی برای پیج یا پستی که روی آن تبلیغ زده می شود ایجاد می کند و این ویو کاملا واقعی است و احتمال رفتن پست به اکسپلور را بسیار بالا می برد. در تعریف ساده اینفلوئنسر به کسی گفته می شود که فالوورهای زیادی دارد و روی آنها بسیار تاثیر گذار است که می تواند با تبلیغ یک برند یا محصول منجر شود فالوورهایش از آن محصول خرید به عمل آورند. در روز اگر سه بار اینکار را انجام دهید روزانه می توانید 50 فالوور واقعی خارجی با لایک و ویو و بازدید رایگان جمع کنید و این برای اعتبار پیج شما بسیار مناسب است. کار خسته کننده ای است اما فعلا این روش جواب می دهد و در ماه اول اینکار را ما به همه مخاطبان توصیه می کنیم. آیا تصور می کنید که تنها نوجوانان و جوانانی که عکس سلفی می گیرند، کاربران این پلتفرم هستند؟ واقعیت این است که اینستاگرام به مراتب فراتر از این گروه سنی می باشد. باید بدانید که بیشترین درصد کاربران اینستاگرام بین سنین 18 تا 29 سال قرار دارند که حدود 55 درصد از کل کاربران را تشکیل می دهند؛ اما این همه داستان نیست.

مشکل آن ها این است که فقط ساخته شده اند و شخصی مدیریت این صفحه ها را انجام میدهد. این افراد هم دنبال کنندگان زیادی دارند هم ربات های زیادی روی پیجشان هست. هم دنبال کنندگان لیست فالووینگ ها رصد می کنند و احتمال دارد شما را دنبال کنند هم ربات های دیگر. افراد معروف در اینستاگرام دارای تیک آبی در کنار نام پروفایل خود هستند. برای افزایش لایک و بازدید و ویو پیجتان 200 تا از این افراد را فالو کنید (ترجیحا خارجی های معروف مثل کریستین رونالدو یا مسی یا خوانندگان معروف  و بازیگران) و 4 ساعت بعد آنها را آنفالو کنید. اگر کار یا خدمات شما در منطقه ای خاصی است می توانید با اضافه کردن نام شهر یا منطقه جذابیت بیشتری برای کاربران آن شهر یا منطقه در پیجتان ایجاد کنید.

فقط قبل از شروع اینکار حتما شماره تلفن و ایمیل معتبر را در بخش پروفایل اینستاگرام وارد کنید. در ادامه این مطلب در این خصوص صحبت خواهیم کرد که چطور باید در اینستاگرام حضور داشته باشیم و بتوانیم در آن به موفقیت برسیم.

{

آیا تبلیغات در اینستاگرام برای کسب و کار شما مناسب است؟

|}

شات کردن در اینستاگرام مثل یک فرصت طلایی برای دیده شدن است، اما این شما هستید که باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنید. اگر چیزی را واقعاً دوست ندارید یا از آن استفاده نکرده‌اید، بهتر است آن را شات نکنید. مخاطبان خیلی زود متوجه می‌شوند که آیا معرفی شما واقعی است یا فقط یک تبلیغ معمولی. حالا که با اهمیت شات کردن آشنا شدید، وقتش است که یاد بگیرید چطور این کار را انجام دهید. بهتر است برای راه‌اندازی یک تبلیغ اینستاگرامی، از برنامه‌های مختلف و افراد ماهر کمک بگیرید. برنامه‌های بسیاری برای ویرایش صدا، تصویر و ویدیو وجود دارد که هرکدام کاربرد مختلف و نتیجه متفاوتی دارد.

پس از اینکه اینفلوئنسرهای مورد نظرتان را انتخاب کردید، می‌توانید دیگر به فکر شروع تبلیغات برای جذب مشتری باشید. درخواست خود را در دایرکت اینستاگرام با آن‌ها در میان بگذارید و با آن‌ها دربارهٔ چندوچون کمپینتان گفت‌وگو کنید. شما همچنین می‌توانید برای انجام این کار از پنل جریان هم استفاده کنید تا راحت‌تر با اینفلوئنسرهای منتخب ارتباط برقرار کنید و کمپنیتان را با خیالی آسوده به جریان بیندازید. با توجه به حضور فعال مصرف‌کنندگان در اینستاگرام، اجرای تبلیغات با هدف جذب مشتری نتایج چشمگیری را به دنبال دارد. شما می‌توانید فالوورهای خود را با رعایت چند نکته به مشتریانی وفادار تبدیل کنید که در هر زمان و مکانی از برندتان دفاع کنند. یکی از ویژگی‌های بارز اینستاگرام، امکان برقراری ارتباط مستقیم با مخاطبان است.

او پس از سال‌ها تجربه در حوزه دیجیتال مارکتینگ (از سال ۱۳۸۴)، با تشکیل تیم‌های تخصصی در رسانه‌های اجتماعی، از سال ۱۳۹۴ فعالیت رسمی خود را به طور گسترده در تلگرام و اینستاگرام آغاز کرد. در حال حاضر، شویراد در زمینه‌های مختلف تبلیغات دیجیتال نیز فعال است و به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و قدرتمندترین آژانس‌های تبلیغاتی در حوزه سوشال مدیای ایران شناخته می‌شود. البته برای عده ای که قبلاً در فیس بوک کار تبلیغاتی انجام داده اند، براحتی می توانند برای تبلیغات اینستاگرام از طریق پرداخت به خود پلفترم اینستاگرام را انجام دهند. شما بدون دانستن انواع تبلیغات و شناسایی پیج های خوب برای تبلیغات، نمی توانید در تبلیغات اینستاگرامی بازدهی خوبی داشته باشید. جهت دریافت کلیک برای وبسایت خود و همچنین برای اینکه خود را به عنوان یک رقیب شایسته و ارزشمند در مرکز توجه خریداران قرار دهید، این نوع کمپین را توصیه می کنیم.

پس استفاده از کپشن‌های کوتاه، می‌تواند به بیشتر دیده‌شدن تبلیغ‌تان کمک کند. در اینجا شما باید سعی کنید توضیح مختصر و مفیدی را در مورد تصویر یا ویدیوی خود قرار دهید تا کاربر، با کلیت کسب و کار یا محصول شما آشنا شود. پس مهم است که حتماً بررسی کنید که آیا محتوای تبلیغاتی یک پیج زیاد است یا خیر.

بنابراین، خیلی مهم است که اگر می‌خواهید از حساب کاربری اینستاگرام خود برای تبلیغات استفاده کنید، حتما پروفایلی حرفه‌ای بسازید. در ادامه چندین نکته برای ساخت یک پروفایل حرفه‌ای در اینستاگرام به شما آموزش خواهیم داد. واژه گستر با اجرای کمپین‌های موفق و هدفمند، توانسته است فروش و درآمد مشتریان خود را به طور قابل توجهی افزایش دهد. این شرکت با ارائه راهکارهای خلاقانه و بهینه، به شرکت‌ها کمک می‌کند تا به اهداف تجاری خود برسند و در بازار رقابتی موفق باشند. همکاری با اینفلوئنسرهای مرتبط با حوزه فعالیت برند، یکی از راهکارهای موثر در تبلیغات اینستاگرام است. اینفلوئنسرها به دلیل داشتن دنبال‌کنندگان وفادار و تاثیرگذار، می‌توانند پیام برند را به صورت گسترده‌تری به مخاطبان منتقل کنند.

همچنین، با استفاده از ابزارهای تحلیلی اینستاگرام، عملکرد تبلیغات خود را به دقت بررسی می کنید و بهینه سازی های لازم را انجام دهید. برای داشتن یک تبلیغات موفق، باید به طور مداوم عملکرد خود را ارزیابی و بهینه کنید. این فرآیند شامل تغییر عکس ها، متن زیر عکس ها و حتی عبارات دعوت به اقدام است. با هر تغییر، بازخورد مخاطبان را بررسی کنید تا ببینید کدام استراتژی ها بهترین نتایج را به همراه دارند.

گزینه خودکار این وظیفه را به عهده الگوریتم فیسبوک می‌گذارد تا تبلیغ را پخش کند که در بهترین حالت بیشترین کلیک را با کمترین هزینه به همراه خواهد داشت. معمولاً بازدید استوری‌های افراد به مراتب بیشتر از تعداد لایک و کامنت‌های پست آن‌ها است. با این اوصاف می‌توان با قطعیت گفت که تبلیغ در استوری گزینه مناسبی است. برای مثال لینک صفحه خرید محصولات خود را در استوری اینستاگرام منتشر کنید. با توجه به تعداد بالای کاربران اینستاگرام این شبکه اجتماعی به یک روش موثر برای بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است و امروزه اینستاگرام مارکتینگ به عنوان یک علم شناخته می‌شود. با توجه به اهمیت این موضوع، کتاب‌ها و منابع آموزشی زیادی در این زمینه منتشر شده‌اند.

هر چه اینفلوئنسر محبوب‌تر باشد، معمولا باید پول بیشتری به او بپردازید. به دلیل این امکانات متعدد و البته ماندگاری همیشگی پست‌های اینستاگرام در فید حساب کاربری، پست گذاشتن در این شبکه‌ی اجتماعی، بهترین راه تبلیغات در اینستاگرام است. برای اینکه تمامی مخاطبان هدف بتوانند ویدئوی تبلیغاتی شما در IGTV را ببینند، لینک آن را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مثل کانال‌های تلگرامی، فیسبوک و … به اشتراک بگذارید. یک روش تبلیغ در اینستاگرام از طریق IGTV بازسازی و تغییر محتواهایی است که قبلا از آن‌ها استفاده کرده‌اید. اگر محتوای ویدئویی برای به اشتراک‌گذاری در پلتفرم‌های دیگر مثل آپارات یا یوتیوب تولید کرده‌اید، می‌توانید آن محتوا را به راحتی در IGTV پست کنید.

اینفلوئنسرها دارای فالوورهای زیادی هستند و همکاری با آنها می‌تواند دسترسی شما به جامعه مخاطب جدید را افزایش دهد. البته این همکاری‌ها باید با دقت و در راستای اهداف برند شما انجام شوند. اما یکی از اشتباهات فاحش در بحث تبلیغات در اینستاگرام این است که یک محتوا، به عنوان تبلیغ، در بازه‌های زمانی مختلف نمایش داده شود. کسب و کارهایی هستند که باید هر از چندگاهی، تبلیغاتی را در اینستاگرام قرار دهند. اما برخی از آن‌ها، همچنان از محتوای چندهفته یا چندماه قبل خود استفاده می‌کنند. پیج‌های اینفلوئنسری و بلاگری اینستاگرام از مخاطبان زیادی برخوردارند که می‌توان از آن‌ها برای تبلیغات پیج و کسب‌وکار خود استفاده کرد.

این مورد، یک رویکرد هدفمند برای برندسازی مؤثر و عاملی مهم در موفقیت تبلیغات اینستاگرام است. بهترین روش برای تبلیغ در اینستاگرام انتشار Reels جذاب و جدید می‌باشد. در صورتی که محتوای منتشر شده فان باشد؛ بیشترین میزان از بازدید را خواهد داشت. همچنین در صورتی که ویدئو باید از جذابیت بصری لازم برخوردار باشد؛ تحت چنین شرایطی می‌توانید مخاطبان واقعی را به راحتی شناسایی کنید.

حتی می‌توانید از یک اسکرین‌شات ساده اما زیبا برای شات استوری استفاده کنید. این یکی از ویژگی‌های جدید اینستاگرام است که می‌توانید با کسی یک پست مشترک منتشر کنید. در این روش، پست در هر دو صفحه نمایش داده می‌شود و به طور هم‌زمان به مخاطبان هر دو پیج دسترسی دارد. مدیریت و پرسنل لاین استور تمام تلاش خود را درجهت ارائه بهترین خدمات شبکه های اجتماعی و محصولات آموزش شبکه های اجتماعی مینمایند و از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد. استوری‌ها به دلیل مدت زمان محدود و قابلیت‌های تعاملی مانند نظرسنجی‌ها و سوالات، یکی از ابزارهای قدرتمند برای افزایش تعامل در اینستاگرام محسوب می‌شوند.

از ساده‌ترین شیوه‌های تبلیغ در این شبکه اجتماعی می‌توان به انتشار پست‌های تبلیغاتی اشاره نمود. هرچقدر جذابیت بصری محتوای منتشر شده بالاتر باشد؛ احتمال موفقیت بیشتر خواهد بود. روش دوم جهت تبلیغ در اینستاگرام به اشتراک گذاشتن استوری مختلف می‌باشد. تحت چنین شرایطی می‌توانید ارتباط تعاملی با مشتریان و برای دریافت نتایج بهتر می‌توانید با انتشار پست‌های روزانه فرصت دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام را به دست بیاورید.

این روش ای تبلیغ در اینستاگرام با محبوبیت غیر قابل وصفی مواجه شده است. به طوری که با تخصیص بودجه بیشتر و تبلیغ از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ می‌توانید بستر رشد و افزایش میزان بازدید پیج خود را فراهم کنید. برای اینکه بتوانید بازدهی تبلیغات خود را افزایش دهید، بهتر است مخاطب خود را بشناسید.

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
اینجا